Wesela
Wybór miejsca, w którym odbędzie się tak niepowtarzalna uroczystość, nie może być przypadkowy. Poznajcie atuty organizacji wesela w Nenufarze, które wyróżniają nas na tle innych obiektów. Mniej wydatków, więcej udogodnień… powiedzcie nam „TAK”!
Przed Wami wyjątkowy, jedyny w swoim rodzaju wielki dzień. Towarzyszyć mu będą niezwykłe emocje i chwile, które zapamiętacie na zawsze. W Nenufarze, dzięki naszej pasji i doświadczeniu sprawimy, że ten właśnie dzień będzie idealny, jak z bajki. Zorganizujemy spektakularne, perfekcyjnie dopracowane przyjęcie marzeń, które zachwyci Was i wszystkich gości. Naszą smaczną kuchnię, zaangażowaną obsługę i wyjątkowy nastrój doceniło już wiele Młodych Par, a dzięki ich opiniom, nasz kalendarz z roku na rok coraz szybciej się zapełnia.
Szereg bezpłatnych usług
- Pokój hotelowy dla nowożeńców
- Ugoszczenie delegacji – bez deklaracji ilości osób
- Magiczna dekoracja świetlna sali
- Największa sala zabaw dla dzieci w okolicy
- Krojenie i serwis tortu weselnego
- Roznoszenie alkoholu przez kelnerów
- Szwedzkie stoły lub dodatkowe stoły techniczne
Komfort współpracy
- Profesjonalna i życzliwa opieka Wedding Managera
- Wieloletnie doświadczenie całego zespołu
- 100% zwrot zaliczki przy rezygnacji z umowy
- Udział dzieci do 3 roku życia – bezpłatnie, dzieci 3-7 lat za 50% ceny
- Rachunek hotelowy tylko za wykorzystane pokoje, a nie za wstępne rezerwacje
- Brak opłat za drobne stłuczenia
Przyjazna umowa, u nas nie ma
- Minimalnej ilości gości na weselu, bez względu na salę
- Dodatkowej opłaty za wynajem sali
- Tzw. „opłaty korkowej” za własny alkohol
- „Opłaty talerzykowej” za zastawę na tort weselny
- Limitu trwania wesela – nie narzucamy końca imprezy i nie rozliczamy za dodatkowe godziny
- Limitu na napoje gazowane i soki
- Ograniczeń kawy i herbaty, podawanych do stołu i w bufecie
Naszą smaczną kuchnię, zaangażowaną obsługę i wyjątkowy nastrój doceniło już wiele Młodych Par, a dzięki ich opiniom, nasz kalendarz z roku na rok coraz szybciej się zapełnia.
Biała sala balowa
Sala bankietowa
Biała sala balowa
Elegancka, śnieżnobiała przestrzeń zachwyca już od progu. Projektowana była z myślą o najbardziej wymagających gustach. Daje wrażenie bajecznej sali ze snu, w której odbędzie się naprawdę piękne wesele.
Ta bezkresna niemal biel pasuje do każdej tematyki uroczystości i komponuje się z każdą dekoracją, choć także bez dodatków zachwyca gości. Całości dopełniają podświetlane ściany i sufity, tworząc niespotykany i prawdziwie magiczny klimat.
Duża, teatralna scena podkreśla majestatyczny charakter sali. Miejsce to, przygotowane dla orkiestry lub Dj’a, zapewnia doskonałą akustykę oraz kontakt z gośćmi. Można ją również wykorzystać jako przestrzeń kinową i na olbrzymim ekranie wyświetlić zdjęcia, film lub inną prezentację, która wzruszy i rozbawi gości.
Z sali można wyjść do malowniczego ogrodu położonego tuż nad stawem. Zaledwie kilka kroków obok znajduje się również piękna ślubna altana, gdzie wcześniej można zorganizować zaślubiny, zrobić wyjątkową sesję zdjęciową czy nawet pokroić tort weselny.
Sala bankietowa
Nasza Sala Bankietowa to miejsce posiadające wszystkie niezbędne atuty idealnej sali weselnej. To piękne pomieszczenie, które przygotowane jest zarówno na małe, jak i większe imprezy weselne.
Bezpośrednio z sali można wyjść na wygodny, przestronny taras położony tuż nad wodą. W tym miejscu goście mogą nie tylko pooddychać świeżym powietrzem, ale i czerpać z uroków tego, z czego Nenufar jest najbardziej znany – malowniczych akwenów wodnych.
Sala Bankietowa daje możliwość wielu aranżacji i ustawień stołów. Niepowtarzalnego charakteru nadaje jej górujące nad całością kwitnące drzewo. W towarzystwie wymarzonych dekoracji tworzy ono magiczny wręcz klimat, który na długo zapadnie wszystkim w pamięci.
Sala jest bardzo przestronna, co sprawia, że zarówno siedzący przy stołach, jak i bawiący się na parkiecie goście, wspólnie uczestniczą w całej uroczystości, jednocześnie sobie nie przeszkadzając. Taka przestrzeń, sprzyjająca rozmowom i integracji to atut, jaki często pojawia się w opiniach naszych zadowolonych gości.
Atrakcje dla ciała i ducha
Wesele to wieczór, podczas którego na Was i Waszych Gości czekać ma masa przyjemności. Ten magiczny czas może uświetnić cała masa dodatkowych atrakcji. Wśród tych, jakie możemy zorganizować znajdują się:
- Udziec wieprzowy pieczony w całości z kartofelkami, podany w towarzystwie sosów
- Faszerowany indyk pieczony w całości z kartofelkami, serwowany z kompozycją sosów
- Wiejski stół (selekcja najlepszych wędlin, szynek i kiełbas, domowy smalec, ogórki kiszone, wiejski chleb)
- Candy bar (efektowne bankietówki, mini deserki, tradycyjne ciasta, muffinki, cake popsy, mini pavlove, tartaletki, makaroniki, praliny, świeże owoce)
- Fotobudka z akcesoriami i rekwizytami
- Pierwszy taniec w chmurach (ciężki dym)
- Efektowne dekoracje kwiatowe i świetlne
- Romantyczne ścianki kwiatowe lub balonowe
- Profesjonalny animator dla dzieci
- Koktajl wrażeń i smaków czyli spektakularne pokazy barmańskie
- Balony z helem
Macie inne życzenia? Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie!
Romantyczny ślub w plenerze
A gdyby tak przenieść ceremonię zaślubin z murów urzędu do malowniczego pleneru? Nasz ukwiecony ogród, odgłosy natury i położona nad wodą piękna altana to doskonałe miejsce, aby ślubować sobie miłość. Jest to również znakomita sceneria pamiątkowych ślubnych sesji zdjęciowych. Ta urzekająca, romantyczna oprawa, indywidualne podejście i dbałość z naszej strony o każdy detal gwarantują, że do tych uroczystych chwil będziecie chcieli wracać już zawsze.
Hotel
- Pokój hotelowy dla Młodej Pary w prezencie
- 25 pokoi 2 i 3 osobowych
- Możliwość dostawek dla dzieci
- Umiejscowienie pokoi w bezpośrednim sąsiedztwie sal weselnych
- Śniadanie dla gości weselnych wliczone w cenę
- Konieczna wcześniejsza rezerwacja z uwagi na dostępność hotelu także dla gości indywidualnych
Pytania i odpowiedzi
Organizacja tak ważnego wydarzenia w życiu nasuwa Wam z pewnością wiele pytań… na wiele odpowiadamy już tutaj, zanim je jeszcze zadacie! Wszystko po to, aby planowanie wesela było prawdziwą przyjemnością!
CZY OBOWIĄZUJE WPŁATA ZALICZKI?
- Owszem, pobieramy zaliczkę w wysokości 2000 zł, która wpłacana jest przez Młodą Parę w dniu podpisania umowy weselnej. Jest ona w 100% zwrotna, jeśli rezygnują Państwo z organizacji uroczystości do 180 dni przed jej planowanym terminem.
CZY WYNAJĘCIE SALI WIĄŻE SIĘ Z DODATKOWĄ OPŁATĄ?
- U nas Para Młoda nie ponosi kosztów wynajęcia sali. Płatność obejmuje wyłącznie menu weselne oraz dodatkowo wybrane atrakcje lub pokoje hotelowe dla gości.
W CENIE MENU WESELNEGO ZNAJDUJĄ SIĘ ZIMNE NAPOJE? CZY SĄ ONE W JAKIŚ SPOSÓB LIMITOWANE?
- W cenie zapewniamy szeroki wybór zimnych napojów, takich jak woda niegazowana z cytryną, soki owocowe i napoje gazowane – ku uciesze gości i spokoju Państwa Młodych wszystkie są bez ograniczeń.
CZY W CENIE MENU WESELNEGO SĄ TEŻ NAPOJE GORĄCE JAK KAWA I HERBATA? OBOWIĄZUJĄ JAKIEŚ OGRANICZENIA?
- Zarówno kawa jak i herbata są w cenie wybranego pakietu weselnego i nie obowiązują na nie żadne ograniczenia ilościowe.
W CENĘ MENU WLICZONY JEST ALKOHOL?
- Nie, zapewnienie alkoholu na uroczystość leży zawsze po stronie Pary Młodej.
WŁASNY ALKOHOL WIĄŻE SIĘ Z DODATKOWĄ OPŁATĄ CZYLI „KORKOWYM”?
- W hotelu Nenufar nie pobieramy opłat za wniesienie własnego alkoholu, bez względu na jego ilość czy liczbę gości.
POBIERANE SĄ OPŁATY ZA PRZECHOWYWANIE, SCHŁADZANIE I ROZNOSZENIE ALKOHOLU?
- Nie ponoszą Państwo żadnych dodatkowych opłat z tytułu jakiejkolwiek obsługi alkoholu na weselu.
JAK WYGLĄDA PŁATNOŚĆ ZA NAJMŁODSZYCH UCZESTNIKÓW WESELA, A JAK NP. ZA ZESPÓŁ, FOTOGRAFA CZY KAMERZYSTĘ?
- Dzieci do 3. roku życia uczestniczą w przyjęciu bezpłatnie. Za dzieci od 3. do 7 lat obowiązuje 50% ceny menu. Obsługę techniczną gościmy natomiast tak, jak wszystkich dorosłych uczestników przyjęcia.
CO W SYTAUCJI, KIEDY NA WESELU W KTÓRYMŚ MOMENCIE POJAWI SIĘ DELEGACJA?
- Na Państwa Młodych tego wieczoru czeka wiele niespodzianek, czasem także w postaci niespodziewanych gości. Dla takiej delegacji zawsze mamy przygotowany dodatkowo nakryty stół, przy którym zupełnie bezpłatnie ugościmy tyle osób, ile zajdzie potrzeba.
CZY I KTO PONOSI KOSZTY ZA EWENTUALNE ZNISZCZENIA I SZKODY?
- Wiemy, że podczas dobrej zabawy, mogą się zdarzyć drobne stłuczenia zastawy – bez obaw, to na szczęście! Nie wliczamy tego typu zdarzeń w zakres szkód. Za większe zniszczenia odpowiedzialność spoczywa na Parze Młodej.
JAKIE SĄ KOSZTY ORGANIZACJI ŚLUBU W PLENERZE?
- Ślub, szczególnie poza murami USC, można zorganizować na wiele sposobów – za marzeniami o wyjątkowym miejscu idą indywidualne wyobrażenia o dekoracjach czy oprawie muzycznej. Ponieważ to wyjątkowe wydarzenie organizujemy na miarę Państwa pragnień, wyceniamy je indywidualnie.
KIEDY NASTĘPUJE CAŁKOWITE ROZLICZENIE KOSZTÓW WESELA?
- Za uroczystość Para Młoda płaci 2-3 dni po przyjęciu weselnym. Jedyną kwotą wpłacaną przed weselem jest zaliczka.
JAKĄ ILOŚĆ GOŚCI MOGĄ PRZYJĄĆ SALE HOTELU NENUFAR?
- Nasz obiekt może pomieścić nawet 240 komfortowo bawiących się gości. Wszystko zależy od wyboru sali i ustawienia stołów. Na Białej Sali Balowej wspomniane 240 osób zmieści się przy stołach podłużnych, a 180, kiedy wykorzystamy stoły okrągłe lub gdy ustawienie będzie miało kształt podkowy. Na Sali Bankietowej natomiast przy stołach podłużnych zasiądzie 180 osób, przy okrągłych 160, a tych ustawionych w podkowę – 120.
CZY SALE POSIADJĄ WYJŚCIE NA TARAS LUB OGRÓD
- Każda z naszych sal weselnych posiada wygodne i odpowiednio przystosowane miejsce dla gości weselnych, którzy chcą zaczerpnąć świeżego powietrza. Biała Sala Balowa zaprasza na pięknie oświetlony fragment ogrodu ze stolikami oraz do altany ślubnej położonej nad stawem. Przy Sali Bankietowej znajduje się natomiast przestronny, klimatyczny taras położony bezpośrednio nad wodą.
JAKIE STOŁY MOŻNA USTAWIĆ NA SALI? CZY JAKIŚ RODZAJ LUB ARANŻACJE SĄ DODATKOWO PŁATNE?
- W obu salach weselnych mogą się pojawić duże, bankietowe stoły okrągłe oraz w tradycyjne stoły prostokątne. Wybór zależy od preferencji Młodej Pary oraz liczby gości. Żaden model stołu czy ustawienie nie wiąże się z dodatkowymi opłatami.
CZY NENUFAR ORGANIZUJE TAKŻE KAMERALNE PRZYJĘCIA WESELNE?
- Nie mamy ograniczeń co do minimalnej ilości gości na sali. U nas można celebrować ten wyjątkowy dzień także w wąskim gronie najbliższych. Bez względu na liczbę gości tak samo zadbamy o atmosferę, menu, jak również aranżację sali, która i w tym przypadku będzie nastrojowa i komfortowa.
UMOWA WESELNA WSKAZUJE JUŻ OSTATECZNĄ LICZBĘ GOŚCI?
- Podczas podpisywania umowy weselnej nie trzeba deklarować liczby gości. Podana w umowie weselnej liczba osób jest dla nas ilością orientacyjną i do niczego Państwa nie zobowiązuje.
KIEDY ZATEM NALEŻY PODAĆ OSTATECZNĄ LICZBĘ UCZESTNIKÓW WESELA?
- Dokładną liczbę gości należy podać na 10 dni przed weselem i to w oparciu o nią nastąpi ostateczne rozliczenie.
CZY WSZYSTKIE DZIECI MAJĄ SWOJE MIEJSCE PRZY STOLE?
- Wszystkie dzieciaczki, nawet te najmłodsze, do 3 roku życia, mają zapewnione własne, w pełni nakryte miejsce przy stole. Przygotowujemy także specjalne krzesełka do karmienia dla maluchów lub podwyższone siedzenia dla trochę starszych dzieci.
CZAS TRWANIA UROCZYSTOŚCI – O KTÓREJ GODZINIE POWINNO SIĘ ZAKOŃCZYĆ WESELE?
- Nie zakładamy i nie ograniczamy godziny zakończenia uroczystości, w związku z tym nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat za jej przedłużenie. Życzymy Państwu tak udanego wesela, abyście chcieli się bawić do białego rana. Ponadto ze stołów nie zabieramy niczego aż do wyjścia z sali ostatniego gościa. A o której godzinie wesele może się rozpocząć? Tu też jesteśmy bardzo elastyczni i to także Państwa nic nie kosztuje.
GDZIE JEST PRZECHOWYWANY ALKOHOL, CZY JEST SCHŁADZANY?
- Alkohol dostarczony przez Młodą Parę jest odpowiednio wcześniej schładzany w naszych mroźniach, tak aby osiągnął odpowiednią temperaturę. Podczas wesela przechowywany jest w widocznym miejscu, w oszklonej lodówce za barem, tak aby można było kontrolować jego pozostałą ilość. O to, żeby alkohol był cały czas na stole, dba nasza czujna obsługa.
CHCEMY ZORGANIZOWAĆ POPRAWINY – JEST TAKA MOŻLIWOŚĆ?
- Zachęcamy, aby ten wyjątkowy czas celebrować jak najdłużej. Przyjęcie poprawinowe, bez limitu czasowego, z muzyką, bądź bez, możemy zorganizować w formie serwowanego, dwudaniowego obiadu (napoje ciepłe i zimne bez ograniczeń) lub biesiady przy ognisku. Ten dzień także dopracujemy w najdrobniejszych szczegółach.
CZY NA TERENIE OBIEKTU MOGĄ SIĘ ODBYWAĆ 2 WESELA JEDNOCZEŚNIE?
- Takie sytuacje się zdarzają, jednak żadna uroczystość nie zakłóca drugiej. Nasze sale znajdują się w dwóch, oddalonych od siebie miejscach, a przestrzeń na zewnątrz dodatkowo wydziela rozległy staw.
CZY KOSZT MENU MOŻE ULEC ZMIANIE PO PODPISANIU UMOW
- Cena menu, usług gastronomicznych oraz hotelowych może wzrosnąć do 10 % ceny podanej w ofercie – czy faktycznie i ile zależeć będzie od rynkowych zmian cen towarów, mediów i usług.
CZY W MENU WESELNYM ZNAJDUJĄ SIĘ CIASTA?
- Tak, zestaw ciast z naszej zaprzyjaźnionej cukierni wliczony jest w cenę menu.
TORT TAKŻE JEST W ZAKRESIE MENU WESELNEGO?
- Nie, tort weselny jest zawsze w gestii Młodej Pary i może być zamówiony w dowolnej cukierni. Do nas musi trafić przed rozpoczęciem uroczystości, wówczas nasza obsługa zajmie się jego przechowaniem i serwowaniem.
W JAKI SPOSÓB NA WESELU PODAWANE SĄ GORĄCE NAPOJE?
- Kawa i herbata dostępna jest dla gości weselnych przez cały czas trwania wesela, bez ograniczeń. Podczas pierwszego deseru są one serwowane do stołów w dzbankach. Później, do końca przyjęcia, dostępne są one na szwedzkim stole. Oczywiście, jeśli którykolwiek z gości poprosi naszą obsługę o ciepły napój do stołu, zostanie mu on bezzwłocznie podany.
MENU DLA NAJMŁODSZYCH – CZY MOGĄ PAŃSTWO PRZYGOTOWAĆ COŚ SPECJALNEGO?
- Jeżeli ze strony Pary Młodej pojawi się potrzeba przygotowania czegoś, czego nie ma w żadnym z zestawów menu, nasz Szef Kuchni będzie otwarty zarówno na Państwa propozycje, jak i przedstawienie własnych pomysłów.
CZY SALE W OBIEKCIE SĄ KLIMATYZOWANE?
- Tak, zarówno Sala Balowa jak i Sala Bankietowa posiadają klimatyzację.
CZY PARA MŁODA OTRZYMUJE POKÓJ W CENIE?
- Oczywiście, Państwo Młodzi otrzymują od nas w ramach pakietu weselnego wygodny pokój, w którym jeśli zechcą, mogą zjeść pierwsze śniadanie jako małżeństwo.
JAKIE GODZINY WYZNACZAJĄ DOBĘ HOTELOWĄ I KIEDY SERWOWANE JEST ŚNIADANIE?
- W naszym obiekcie dobra hotelowa zaczyna się od godziny 14.00 i trwa do godz. 11.00 dnia następnego. Od poniedziałku do piątku śniadanie serwujemy w godzinach 6:30 – 9:00, a w weekendy od 8:00 do 10:00. Często praktykowaną przez naszych gości alternatywą jest też w postaci obiadu poprawinowego.
NA TERENIE PAŃSTWA OBIEKTU JEST DUŻO ATRAKCJI DLA DZIECI – CZY MOGĄ Z NICH KORZYSTAĆ W CZASIE TRWANIA WESELA?
- Najmłodszych z opiekunami zapraszamy do naszej 4-poziomej sali zabaw Nufrik. Do godziny 20:00 czekają tu na dzieci bezpłatne atrakcje – zjeżdżalnie, baseny z piłeczkami, labirynty, ściany wspinaczkowe i wiele innych (więcej tutaj). Dodatkowo goście mogą korzystać z uroków Pirackiego Parku w specjalnej, promocyjnej cenie.
CZY HOTEL DYSPONUJE PARKINGIEM?
- W sumie, na 3 niestrzeżonych parkingach, zapewniamy bezpłatne miejsca dla około 120 samochodów.
CZY PAŃSTWU MŁODYM UDOSTĘPNIONE JEST BEZPIECZNE MIEJSCE DO PRZECHOWANIA PREZENTÓW ŚLUBNYCH?
- Dysponujemy 2 sejfami, które znajdują się w bezpiecznym, monitorowanym miejscu i do których hasło zna tylko Para Młoda.
ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ UDOSTĘPNIENIA SALI NA PRÓBĘ TAŃCA LUB PRÓBĘ DLA ZESPOŁU?
- Oczywiście, nie ma żadnego kłopotu, żeby taką przestrzeń udostępnić.
CZY W OBIEKCIE ZNAJDUJE SIĘ WYDZIELONE MIEJSCE DLA OSÓB PALĄCYCH?
- Ponieważ we wszystkich pomieszczeniach Hotelu Nenufar obowiązuje bezwzględny zakaz palenia (zarówno papierosów, jak i e-papierosów), dla osób palących specjalnie przygotowaliśmy dwa komfortowe miejsca – na zewnątrz, przy Sali Balowej i Bankietowej.
CZY WYSTRÓJ SALI ORAZ KWIATY SĄ W CENIE?
- W ramach naszej oferty weselnej zapewniamy podstawowy wystrój sali w postaci kompozycji sztucznych kwiatów oraz świec na stołach. Na życzenie tworzymy dla Państwa indywidualne dekoracje, które dodatkowo wyceniamy. Wszystkie przygotowane specjalnie kompozycje kwiatowe Para Młoda może zabrać po przyjęciu ze sobą.
CZY SALĘ PARA MŁODA MOŻE UDEKOROWAĆ WE WŁASNYM ZAKRESIE, W TYM WŁASNYMI KWIATAMI?
- Niestety nie, niemniej nie stanowi to ograniczenia dla Pary Młodej. Współpracujemy z zaufanymi florystami i dekoratorami, którzy w bajkowy sposób, we wskazanym stylu, zaaranżują wnętrze na ten wyjątkowy wieczór.
CO Z DODATKAMI, TAKIMI JAK WINIETKI, PODZIĘKOWANIA DLA GOŚCI I INNE?
- Duży, usztywniony plan zasiadania, winietki czy podziękowania Para Młoda organizuje we własnym zakresie. Po ich dostarczeniu nasza obsługa może zająć się ich rozłożeniem, natomiast mając na uwadze powagę usadzania gości, rekomendujemy, aby rozłożeniem winietek zajęła się osoba z otoczenia Młodej Pary. Dla wyeksponowania nawiązującego do nich planu zasiadania, bezpłatnie udostępnimy Państwu elegancką sztalugę, która będzie jednym z elementów powitalnych na wejściu.
CZY PARA MŁODA MOŻE ZORGANIZOWAĆ DODATKOWE ATRAKCJE WE WŁASNYM ZAKRESIE?
- Jeżeli preferowana atrakcja nie znajduje się na naszej liście naszych usług, to oczywiście Państwo Młodzi mogą sobie sami taką zorganizować.
CZY ATRAKCJE PIROTECHNICZNE I POKAZY TYPU FIRE SHOW SĄ MOŻLIWE DO ORGANIZACJI?
- Niestety na terenie całego obiektu, w tym również na parkingu i w ogrodzie, obowiązuje zakaz przeprowadzania atrakcji pirotechnicznych oraz tych na bazie ognia. Zakaz ten wynika z dbałości o Państwa bezpieczeństwo i idących za tym rygorystycznych zasad przeciwpożarowych. Obostrzony jest on surowymi karami. Za przestrzeganie tego zakazu przez wszystkich uczestników przyjęcia odpowiada Młoda Para.
Wedding Manager
Organizacja wesela jest niezwykle ekscytująca, ale niesie za sobą także wiele obaw. Każda Młoda Para chciałby przecież, aby to najważniejsze życiowe wydarzenie było udane i jedyne w swoim rodzaju. Jak zatem nie zapomnieć o niczym w ferworze przygotowań, jaka atrakcja spotka się z ciepłym przyjęciem gości, jak zaaranżować dekoracje, no i w końcu jakie ustawienie stołów na sali będzie najwłaściwsze? Wybierając Nenufar, już od pierwszego spotkania możecie liczyć na dobrą radę i wsparcie naszego wyjątkowego Wedding Managera. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, jakie posiada, możecie liczyć na bezcenne podpowiedzi, na co zwracać szczególną uwagę podczas organizacji zaślubin i wesel. Na każdym etapie przygotowań podzieli się on z Wami masą pomysłów, które złożą się na jedyną w swoim rodzaju uroczystość.
Chcecie odwiedzić nasz obiekt i zobaczyć wszystko na żywo? A może pojawiły się z Waszej strony jakieś dodatkowe pytania. Czekamy na kontakt i spotkanie!