Dla biznesu
Na wybór hotelu Nenufar składa się wiele korzyści – od dobrego skomunikowania (bliskość stolicy Wielopolski, autostrady A2 i drogi ekspresowej S5), przez spokojną okolicę, po doskonałe zaplecze – techniczne, gastronomiczne i rekreacyjne. Jeśli jeszcze podkreślić, że nasze sale odpowiadają różnym potrzebom i pozwalają zorganizować zarówno kameralne szkolenie, jak i huczny event, to chyba dość powodów, aby nam zaufać.

Szkolenia i konferencje
Spotkanie nawet dla 200 osób? Dla nas to żaden kłopot. Zadbamy o towarzyszący mu serwis kawowy i catering, wyśmienity lunch, suty obiad, a także uroczystą kolację na zwieńczenie. Zajmiemy się wszystkim aspektami wydarzenia z uwzględnieniem Państwa sugestii. Z naszym wsparciem mogą być Państwo pewni efektywności każdego biznesowego przedsięwzięcia.

Imprezy integracyjne
Lokalizacja i otoczenie naszego hotelu sprzyjają budowaniu swobodnej atmosfery, jaka jest niezbędna dla wydarzeń o takim charakterze. Zespół natomiast gwarantuje profesjonalną organizację – zrealizujemy Państwa pomysły, wspólnie stworzymy coś specjalnego lub przygotujemy propozycje sprawdzonych scenariuszy. Bez względu jednak na koncept tu każdy złapie oddech i będzie się dobrze bawić.

Wigilie firmowe
Skrzące się lampki, w tle nastrojowa świąteczna muzyka, a w powietrzu wyjątkowy aromat grzanego wina i wybornych dań – spełniamy życzenia o niezapomnianej uroczystości wigilijnej… albo noworocznym spotkaniu w karnawałowej odsłonie! Stworzony klimat będzie doskonałą oprawą do podsumowań sukcesów mijającego roku, omawiania nadchodzących planów i zacieśniani bezcennych relacji.

Pikniki i eventy
Zorganizujemy zarówno wydarzenie plenerowe z grillem, ogniskiem lub koncertem, jak i klimatyczną uroczystość w eleganckich bądź biesiadnych wnętrzach – mamy doświadczenie, a przy tym ciągle wiele pomysłów na każdy format imprezy firmowej. Ponadto działamy w myśl dewizy, że sukces Państwa wydarzenia jest naszym sukcesem, zatem jego powodzenie jest wręcz gwarantowane.
do 350 os.
o powierzchni 300 m2
na miejscu
sprzętowe
Nenufar to idealne miejsce na organizację wydarzeń biznesowych – formalnych i rozrywkowych. Odpowiednio wyposażone wnętrza oraz wiele możliwości aranżacji każdej z sal pozwalają z powodzeniem sprostać różnym oczekiwaniom i scenariuszom spotkań.
Dodatkowo nasz zespół zapewnia najwyższą jakość przygotowań oraz obsługi każdego wydarzenia.
- rolety zaciemniające
- bezpośrednie wyjścia na taras lub ogród
- ekran i projektor
- flipchart
- mikrofon
- nagłośnienie i oświetlenie
- szybki internet bezprzewodowy
- klimatyzacja
Nasze Sale
W zależności od liczby uczestników i charakteru spotkania mogą Państwo wybrać spośród 4 dostępnych w naszym obiekcie sal. O ile różni je powierzchnia i styl, o tyle wszystkie łączy komfort, jaki zapewniają uczestnikom wydarzenia.
Hotel Dla gości indywidualnych I uczestników wydarzeń
Wygodny nocleg z pysznym śniadaniem, otoczenie, które pozwala wypocząć, życzliwa i profesjonalna obsługa oraz dogodny dojazd i perspektywa dobrej bazy wypadowej – to chyba najważniejsze wyróżniki dobrego hotelu. Wszystkie te atrybuty oferuje Państwu hotel Nenufar, a do tego w bardzo atrakcyjnej cenie.


Catering Zapewnimy wyśmienite menu
Sekret idealnego cateringu? Wysokiej jakości produkty, kreatywność Szefa Kuchni i propozycje, które podkreślają charakter oraz rangę wydarzenia. Nie bez znaczenia jest dla nas także sposób podania oraz nasza profesjonalna obsługa.

Pytania?
Zapraszamy do kontaktu. Chętnie doradzimy i udzielimy wszelkich informacji dotyczących organizacji imprezy dla Państwa firmy.